برگزاری رزمایش دریایی ولایت 93 در مدار 10 درجه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 93 در نیمه دوم سال جاری گفت: رزمایش‌های گذشته ما در مدار 18 درجه برگزار می‌شد، اما رزمایش ولایت 93 را از مدار 10 درجه آغاز خواهیم کرد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم آغاز دوره 25 و 9 حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران، با اشاره به توانمندی‌های زیردریایی فاتح اظهار داشت: ساخت این زیر دریایی نشان از قدرت متخصصان کشور در تولید این زیردریایی دارد که در واقع جایگاه کشورمان را از این لحاظ ارتقا بخشیده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سوالی مبنی بر مأموریت ناوگروه 31 نداجا گفت: این ناوگروه از جیبوتی حرکت کرده و در حال حاضر در قسمت جنوبی دریای سرخ در حال انجام ماموریت است.

وی با تأکید بر لزوم حضور ناوگروه‌های ارتش در آب‌های آزاد، از برگزاری رزمایش ولایت 93 در نیمه دوم سال جاری خبر داد و افزود: این رزمایش در محدوده آب‌های آزاد و شمال اقیانوس هند و با بهره‌گیری از توان و استعداد همه نیروها اعم از شناورهای سطحی، زیرسطحی و موشکی برگزار می‌شود.

دریادار سیاری افزود: رزمایش‌های گذشته ما در مدار 18 درجه برگزار می‌شد، اما رزمایش ولایت 93 را از مدار 10 درجه آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا